قدرتنمایی به سبک بازیگران هندی/ صحنههایی باورنکردنی که فقط در بالیوود میبینید
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۴۱۵
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هر ساله فیلمهای اکشن زیادی در سینمای بالیوود ساخته و منتشر میشود، تصمیم گرفته ایم نگاهی به برخی از سکانسهای اکشن بعضا خنده دارد در سینمای هندی نگاه کنیم. بالیوود دارای میراث غنی از صحنههای اکشن دیوانه وار است. لحظاتی که شما را وادار به تعجب میکند و یا اینکه مجبورتان میکند، از خود بپرسید چگونه ممکن است چنین اتفاقاتی برای ساختمانها، اتومبیلها و افراد بیفتد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
به نظر میرسد که بالیوودیها برای یافتن راههای جدید و خلاقانه برای ساخت سکانسهای اکشن غیرواقعیتر از گذشته با یکدیگر رقابت میکنند. در این گزارش میتوانید با برخی از این فیلمها و سکانسها آشنا شوید.
سلمان خان در فیلم «نترس»
در بیشتر فیلمهای سلمان خان، لباسها نقش اساسی در نمایش قدرت او دارند، اما در میان همه آنها فیلم سینمایی «نترس» بیش از همه غیر واقعی است. در سکانسی از فیلم سلمان خان عصبانی است و با نیروی عضلاتش لباسی که به تن دارد را تکه تکه میکند.
پرواز اتومبیل با چتر فیلم «مسابقه ۲»
میتوان گفت مجموعه فیلمهای «مسابقه» نمونه هندی «سریع و خشن» در هالیوود هستند، اما در این فیلم قوانین علمی، منطق و قوانین طبیعت به وفور زیرپا گذاشته میشود. در سکانسی از فیلم دوم این مجموعه سینمایی، شخصیت سفی علی خان، با استفاده از چتر اتومبیل خود را در هوا هدایت میکند؛ سکانسی که شاید مضحکترین صحنه در بین این سه گانه باشد.
اجی دیوگن و پایه چراغ برق در «سینگهام»
تا به حال ندیده اید که کسی پایه چراغ برق را با دستش از جا دربیاورد؟ پس باید این اتفاق تخیلی را در فیلم سینمایی «سینگهام» ببنید. آجی دیوگن در فیلم با چرخاندن دستش پایه برق را از جایش در میاورد و شروع به زدن شخصیتهای شرور میکند. این تمام ماجرا نیست. او وقتی به کسی ضربه میزند به طور اغراق آمیزی به جلو پرتاب میشود. او حتی میتواند با دویدن به دشمنانش که سوار خودرو هستند برسد.
عامر خان در «گجینی»
در فیلم سینمایی «گجینی» در یکی از سکانسها عامر خان فقط با یک سیلی گردن فردی را میشکند.
اجی دیوگن در فیلم «بزن بهادر»
سیلی زدنها هرچقدر هم جذاب باشد، اما گاهی اوقات مخاطبان به کمی تنوع در فیلمها احتیاج دارند که شیوههای مختلفی از کشته شدن شخصیتهای شرور را ببینند، زیرا بعد از مدتی این لحظات و حقههای اکشن یکنواخت میشوند. در فیلم سینمایی «بزن بهادر / Action Jackson» شخصیت اجی دیوگن باید با شمشیر خود قبل از رسیدن به هدف اصلی از تعدادی از شخصیت شرور عبور کند.
راکت انداز در «مسابقه ۳»
تا اینجا با انوع سکانسهای مضحک و اغراق آمیز آشنا شده اید. اما در فیلم «مسابقه ۳» صحنهای خنده دار وجود دارد. در سکانسی سلمان خان یک راکت انداز عظیم در دست دارد که به روشی نامعلوم و فقط با یک تکان کوچک شلیک میکند.
جان آبراهام در «حقیقت تنها پیروزی است»
وقتی که اولین تریلر از فیلم سینمایی «حقیقت تنها پیروزی است» منتشر شد، مخاطبان شاهد صحنهای بودند که جان آبراهام، ستاره اصلی فیلم در داخل یک لاستیک خودرو گیر کرده است. با کنار گذاشتن این سوال که او اصلا چگونه از اینجا سر درآورده، باز کردن این لاستیک با زور دستانش جای تعجب دارد.
منبع: filmcompanion
انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران
کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی سینمای بالیوود فیلم سینمایی سلمان خان سکانس ها فیلم ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
مدیر حوزههای علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
مدیر مرکز حوزههای علمیه خواهران کشور گفت: قدرت و ظرفیت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است که میتواند با توجه به موقعیت استان و جمعیت شناور ایام تعطیلات در کنترل ناهنجاریهای فرهنگی اثرگذار باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در طول تاریخ سرزمین شخصیتها و پهلوانان بزرگ بوده است و صاحبان اندیشه، روی بینش و منش مخاطبین تاثیرگذار بودند، اظهار کرد: مازندران در آینده باید سراسر از ایمان، دین و فرهنگ باشد.
وی افزود: در عصر حاضر کسی که قدرت تغییر افراد را دارد باسواد است لذا بانوان فرهیخته مازندرانی ظرفیت این مهم را دارند تا باورهای دینی ما را نهادینه کنند چرا که ناهنجاریهای فعلی حاصل غفلت ما در گذشته است.
مدیر مرکز حوزههای علمیه خواهران کشور یادآور شد: فضای مجازی بهرغم قدرت شکنندگی که دارد قدرت سازندگی هم دارد لذا تغییر نگرش و رویکرد میبایست جزو اهداف اصلی در بخشهای مختلف جامعه ما قرار گیرد که ارائه مطالب مناسب و سخنان مطلوب میتواند در این راستا کمک کننده باشد.
حجت الاسلام والمسلمین فاضل اظهار کرد: بی رغبتی و بی میلی به دنیا در بین علمای معاصر به وضوح قابل مشاهده است اما باید جستجو کنیم که چرا دیگر شاهد مرجعیت علما و شخصیتهای دینی در سالهای اخیر نیستیم.